دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور مسئولان و بزرگان؛

پنجمین همایش بین‌المللی قیام عاشورا از دیدگاه اهل‌سنت برگزار شد

پنجمین همایش بین‌المللی قیام تاریخی عاشورا از دیدگاه اهل‌سنت امروز در سالن همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد چابهار با حضور مسئولان استانی و بزرگان برگزار شد.
کد خبر : 322280
photo_2018-10-31_23-40-48 (2).jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زاهدان، پنجمین همایش بین‌المللی قیام تاریخی عاشورا از دیدگاه اهل‌سنت صبح امروز در سالن همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد چابهار با حضور آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان، سید دانیال محبی استاندار، مولوی نظیر احمد سلامی نماینده اهل‌سنت در مجلس خبرگان رهبری، مولانا شیخ هیثم بن‌دادکریم بن شمبیه‌البلوشی از کشور عمان، ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و ائمه‌جمعه و بزرگان شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.


این همایش با هدف تبیین وحدت کلمه در جهان اسلام، ترویج فرهنگ عاشورا و ارزش‌های دینی و اسلامی توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل‌سنت راه‌اندازی شد.


این همایش که به‌صورت مستمر و سالیانه برگزار شده، امسال در ایستگاه پنجم قرار گرفته است و پیام محمدمهدی طهرانچی در پنجمین همایش بین‌المللی قیام تاریخی عاشورا از دیدگاه اهل‌سنت توسط محمدرضا زاهدشیخی، معاون فرهنگی و دانشجویی واحد زاهدان قرائت شد‌.


انتهای پیام/4062


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته